søndag 23. november 2008

Mannen min har vært i oppussingsmodus
denne helgen han også!! Selvom det også har stått noe snømåking og slikt på programmet hans, har han gjort litt innomhus også. I helgen har jeg fått ryddet loftet, og kastet!!!!! masse unødvendig skrot!! Arild og pappa har hatt jobben med å bære ned fra loftet;) Grei arbeidsfordeling spør du meg:)
Jeg og pappa har også fått malt litt småtterier som stod igjen på gangen i 3 etasje, og gangen i 2.etasje. Dørene har også fått sitt siste malingstrøk, så nå gjenstår det bare å sette på nye dørhåndtak. Det blir nok fint:)
Nå er det maling av stua, og mursteinsmurene på stua som står for tur. Det tror jeg blir mye jobb!
Snekkeren (Arild sin bror) var her å kikket litt igår, han skal nemlig flytte litt vegger og slikt. Det er for at vi skal få plass til vårt nye fantastiske kjøkken:)

Ingen kommentarer: